Strona była bardzo chętnie wykorzystywana przez Stargardzian, dzięki niej dokonano 616 napraw, ale było też wiele usterek, które czekały od wielu miesięcy na naprawę. I może to był powód wyłączenia Stargardu na tej stronie?
Mieszkańcom pozostało to co zwykle - czyli zgłaszanie usterek telefonicznie i czekanie. Tym sposobem nie można na bieżąco analizować, czy dana usterka została przekazana do realizacji i na jakim etapie jest samo jej usuwanie.
Czyli miało być nowocześnie, jest jak zwykle...
Poprosiliśmy w Urzędzie Miejskim w Stargardzie o wyjaśnienia w tej sprawie.
- Stargard był dostępny w serwisie do czerwca 2020 roku - informuje Piotr Styczewski, rzecznik prasowy UM Stargard. - Główny powód rezygnacji to poszukiwanie oszczędności w związku z koronawirusem oraz fakt, że jest możliwość zgłaszania tego typu spraw do dostępnego przez całą dobę dyżurnego technicznego miasta. Mieszkańcy przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę mogą zgłaszać tego typu uwagi do Straży Miejskiej. Dyżurny techniczny miasta notuje wszystkie interwencje i przekazuje je odpowiednim podmiotom.
Telefony alarmowe stargardzkiej straży miejskiej to 986 oraz 91 577 50 90.
ZOBACZ: Awarie, uszkodzenia, bałagan itp. można zgłaszać dyżurnemu lub w sieci
Bądź na bieżąco i obserwuj:
Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?