URZĄD MIEJSKI W STARGARDZIE
Inaczej niż dotychczas wygląda teraz obsługa klientów w stargardzkim magistracie. Miejscy urzędnicy proszą o kontakt przede wszystkim telefoniczny.
- Do odwołania zostało zawieszone wydawanie Stargardzkiej Karty Mieszkańca. To nowe rozwiązanie dopiero jest wprowadzane w Stargardzie.
- W tym momencie wniosek o wydanie Stargardzkiej Karty Mieszkańca można złożyć tylko przez internet wypełniając formularz elektroniczny.
- Ważne numery telefonów:
Biuro Obsługi Klienta 91-578-48-81 (sprawy z zakresu gospodarki komunalnej, przestrzennej, polityki społecznej, oświaty),
dowody osobiste (91-577-13-04),
Urząd Stanu Cywilnego (91-577-07-93, 91-577-07-76),
ewidencja ludności 91-578-08-69,
działalność gospodarcza (91-578-48-09),
koncesje na alkohol, taxi 91-578-48-53.
Jeśli chodzi o dowody osobiste, to wnioski o ich wydanie też można złożyć poprzez formularz elektroniczny.
- O to, do jakiego wydziału zadzwonić, aby móc załatwić swoją sprawę, można pytać w Biurze Obsługi Klienta, dostępny jest także e-mail: [email protected] - informują pracownicy stargardzkiego magistratu.
KOMUNIKACJA
1. Do odwołania zawieszone jest kursowanie linii:
Linie miejskie: 1, 5, 10, 12, 14, 15
Linie podmiejskie: 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37
2. Linia komunikacyjna nr 2 kursuje według aktualnego rozkładu jazdy:
- nie będą wykonywane kursy z pętli Moniuszki o godzinie: 6:35, 21:32, 23:32
- nie będą wykonywane kursy z pętli Tańskiego o godzinie 22:00 oraz 0:15
3. Linia komunikacyjna nr 8 kursuje co 60 minut, kursy:
- z Wyszyńskiego : 6:52, 7:49, 10:26, 11:26, 12:26, 13:26, 14:28, 15:28, 16:28, 17:26, 18:26, 19:58
- z pętli Tańskiego: 6:29, 7:20, 8:58, 9:58, 10:58, 11:58, 13:02, 14:02, 15:02, 16:02, 17:02, 17:58, 19:28, 20:32
4. Linia komunikacyjna nr 9 kursuje co 55 minut, z pętli Chopina są kursy:
4:53, 5:15, 5:52, 6:25, 6:55, 7:25, 8:05, 8:50, 9:30, 10:25, 11:25, 12:20, 12:48, 13:33, 14:28, 15:18, 15:33, 16:18, 16:43, 17:35, 18:55, 19:55, 20:50, 22:15
5. Linia komunikacyjna nr 13 – są tylko kursy:
- z al. Żołnierza : 5:10, 6:12, 7:08, 13:20, 15:10
- z ul. Gdańskiej : 5:38, 6:43, 7:58, 14:13, 16:13
6. Linia komunikacyjna nr 24 i 25 działają zgodnie z aktualnie obowiązującym rozkładem jazdy.
7. Linia komunikacyjna nr 36 – jest kurs z pętli Tańskiego o godzinie 5:09.
Informacja MPK Stargard:
· dyspozytor MPK Sp. z o. o. 91-573-13-82
· kasy biletowe: 91-577-24-49, 91-573-24-46 91 576-21-22
Więcej informacji znajdziecie tu:
ZOBACZ WIĘCEJ:
SZPITAL W STARGARDZIE. JAK DZIAŁA SZPITAL W NASZYM MIEŚCIE? CO Z PRZYCHODNIĄ?
Szpital w Stargardzie, ze względu na stan zagrożenia epidemicznego, działa w tzw. trybie ostrym. Ograniczone zostały wszystkie planowane przyjęcia pacjentów do oddziałów szpitalnych. Wciąż obowiązuje zakaz odwiedzin na wszystkich oddziałach.
W związku z sytuacją zagrożenia epidemicznego nieczynna jest również osobista rejestracja.
Można się zarejestrować telefonicznie, w godzinach 8-15, dzwoniąc pod numery telefonów: 91 578 92 91 oraz 91 578 93 49.
Więcej na temat tego, jak działa stargardzki szpital przeczytacie tu:
ZOBACZ WIĘCEJ:
KORONAWIRUS W STARGARDZIE
O CZYM PISZEMY? ZOBACZ WIĘCEJ:
ZOBACZ WIĘCEJ:
- Stargardzka policja sprawdza przestrzeganie kwarantanny
- Uszyją maseczki i fartuchy zamiast sukni ślubnych
- Wydział komunikacji w starostwie tylko na odległość
- Schronisko dla zwierząt zamknięte. Karmy też nie można przynieść
- Koronawirus. Stargardzka firma Filter zaczęła szyć odzież ochronną
- Sprawy urzędowe na odległość. Podajemy ważne telefony
ZOBACZ WIĘCEJ:
Te produkty powodują cukrzycę u Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?