Nowa aktualizacja 1.2.1 do Assassin's Creed Valhalla już jest. Co nowego? Jakie zmiany? [CHANGELOG]

Piotr Szymański
Piotr Szymański
Nowa aktualizacja 1.2.1 do Assassin's Creed Valhalla. Co nowego? Jakie zmiany? [CHANGELOG]
Nowa aktualizacja 1.2.1 do Assassin's Creed Valhalla. Co nowego? Jakie zmiany? [CHANGELOG] Ubisoft
Ubisoft właśnie poinformował o wypuszczeniu nowej aktualizacji oznaczonej numerkiem 1.2.1 do Assassin's Creed Valhalla. Łatka wprowadza kilka nowości (m.in. w drzewku umiejętności), masę poprawek i przygotowuje grę do nadejścia DLC Gniew Druidów, które ukaże się 13 maja.

Assassin's Creed Valhalla patch 1.2.1 już dostępny

Aktualizacja 1.2.1 do Assassin's Creed Valhalla zadebiutowała na konsolach Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4, w aplikacji Ubisoft Connect, w sklepie Epic Games Store, a także w serwisach Stadia i Amazon Luna.

Wielkość aktualizacji:

  • Xbox Series X|S: ok. 16 GB
  • Xbox One: ok. 12.8GB
  • PlayStation 5: ok. 5.5 GB
  • PlayStation 4: ok. 5-8 GB (w zależności od regionu)
  • PC: ok. 14 GB

Assassin's Creed Valhalla patch 1.2.1 - NOWOŚCI I POPRAWKI

NOWE TREŚCI
Dodano obsługę rozszerzenia Gniew Druidów, przygotowując grę na jego premierę, która będzie miała miejsce 13 maja. W dniu premiery będzie wymagane dodatkowe pobranie treści.

Nowe umiejętności

  • Chłodny gniew – Trafienia wrogów nie wytracają cię z równowagi, gdy wykonujesz udane zwykłe ataki wręcz. Efekt ten odnawia się po kilku sekundach.
  • Oko północy – Trafienia wrogów nie wytrącają cię z równowagi, gdy celujesz z łuku . Efekt ten odnawia się po kilku sekundach.
  • Wściekły gniew – Trafienia wrogów nie wytrącają cię z równowagi, gdy wykonujesz parowanie drugą ręką lub wyprowadzasz atak specjalny. Efekt ten odnawia się po kilku sekundach.

POPRAWKI W GRZE
Różne

  • W menu rozgrywki dodano opcję, która pozwala włączać i wyłączać kamerę filmową w trakcie zadawania ciosów dobijających.
  • Naprawiono usterkę w zadaniu Czarne Chmury, w wyniku której nie dochodziło do pojedynku z Dagiem, jeśli postać zapadła w sen.
  • Rozpoczęto zarybianie, wprowadzając do gry następujące gatunki ryb: mały halibut, mały jesiotr, duża płastuga i wielka makrela. Zapraszamy do naszego tematu na forum, w którym podane są dokładne miejsca występowania tych ryb.
  • Udostępniono stroje Bayeka i Altaira, które można nakładać na zbroje podczas korzystania z funkcji zmiany wyglądu (transmog).

Wyważenie rozgrywki

  • Wydłużono czas trwania zdolności Okrzyk bojowy.
  • Poprawiono umiejętność Nieustraszony skoczek, aby ułatwić skoki z dużych wysokości.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której atuty Wirująca śmierć oraz Ukąszenie Vordra zapewniały wyższy niż zakładano procentowy współczynnik powodzenia.

Zadania, wydarzenia w świecie gry oraz aktywności poboczne

  • Naprawiono kilka usterek, które uniemożliwiały ukończenie wydarzenia Świńska wyrocznia w Cencie.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której kruk wypatrujący tajemnic nie zaznaczał niektórych muchomorów.
  • Naprawiono usterkę w zadaniu Pod nieobecność ealdormana, która uniemożliwiała graczom jego ukończenie, jeśli zdobyli broszę przed rozpoczęciem zadania.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której po powrocie do Kruczej Przystani odtwarzany był dialog wprowadzający do zadania.
  • W zadaniu Odór zdrady, Soma zabije teraz zdrajcę wskazanego przez gracza.
  • Naprawiono kilka usterek występujących w trakcie walki z Fenrirem.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której gracze nie mogli przesunąć ładunku, by ukończyć zadanie Krwawy kamień.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której postać gracza nie mogła wchodzić w interakcję z postaciami niezależnymi i właścicielami budynków w Kruczej Przystani.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której zdolność najlepszy przyjaciel człowieka pozostawała zablokowana, mimo ukończenia zadania Mały problem.
  • Naprawiono usterkę związaną z Konstruktorem w zadaniu Środki obrony, która uniemożliwiała graczom dokonywanie postępów.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której część postaci niezależnych nie wywiązywała się z funkcji obstawy po wczytaniu stanu gry z celem Sforsuj druga bramę w zadaniu Synowie Ragnara.
  • Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała graczom rozmowę z Randvi oraz dokonywanie dalszych postępów po ukończeniu wątku fabularnego związanego ze Wschodnią Anglią.
  • Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała rozpoczęcie zadania Utracona chwała, jeśli gracz odszukał Halfdana przed wizytą w królewskim pałacu.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której cele w zadaniu Królotwórca były niewłaściwie umiejscowione.
  • Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała zaktualizowanie zadania Rzeczne najazdy, jeśli gracz opuścił najazd przed ukończeniem samouczka.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której postać gracza nie mogła porozmawiać z Vagnem, jeśli wróciła z rzecznego najazdu ze wszystkimi wskazówkami, prowadzącymi na rzekę Dee.
  • Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała aktualizację zadania Chłodne powitanie, jeśli po przybyciu do Anglii doszło do walki z bandytami.
  • Naprawiono usterkę w zadaniu Zaginiony kocioł, która uniemożliwiała graczom zbadanie ostatniej lokacji, jeśli podczas jej przeszukiwania doszło do walki.
  • Naprawiono usterkę, która blokowała dalsze postępy po zawarciu przymierza z Hamtunscire.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której włócznia znikała i nie można jej było już zdobyć ani użyć.
  • Naprawiono usterkę w zadaniu Ostatnie szlify, która pozwalała zgładzić Sunnivę.
  • Naprawiono usterkę w Kryjówce Złodziei w Glowecestrescire, która uniemożliwiała graczom przesuniecie regału i zgarnięcie bogactwa.
  • Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała przejście do kolejnego celu po walce z Rikiwulfem w zadaniu Więzy krwi.
  • Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała graczom interakcje z Randvi po ukończeniu zadania Palenie Wiklinowego Olbrzyma.
  • Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała postaciom niezależnym interakcje z postacią gracza po ukończeniu wątku fabularnego związanego z Grantebridgescire.
  • Naprawiono usterkę w zadaniu Kto sieje wiatr… która uniemożliwiała graczom dalsze postępy, jeśli postać niezależna była martwa.
  • Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała aktualizację zadania Pierwsza noc Samhein po rozmowie z Gunnarem.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której przerywnik filmowy uruchamiał się w trakcie walki w zadaniu Nieproszeni goście.
  • Naprawiono usterkę, która umożliwiała postaci gracza interakcję ze staruszką podczas ataku Nieproszonych gości.
  • Naprawiono usterkę, która powodowała zapętlenie dialogu, uniemożliwiając ukończenie zadania Tajemniczy berserk.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której atuty Wirująca śmierć oraz Ukąszenie Vordra zapewniały wyższy niż zakładano procentowy współczynnik powodzenia.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której Vili nie podążał za postacią gracza po zabiciu bandytów, uniemożliwiając ukończenie zadania Cena mądrości.
  • Naprawiono usterkę w zadaniu Niedola skalda, która uniemożliwiała rozwikłania zagadki, ponieważ postać niezależna uciekała przed graczem.
  • Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała graczom rozmowę z Orwigiem Nieśmiertelnym w Hordafylke.

Grafika, dźwięk i animacja

  • Naprawiono różne usterki związane z grafiką, oświetleniem oraz teksturami.
  • Naprawiono różne usterki związane z nieprawidłowymi efektami dźwiękowymi.

Rzeczne najazdy, jomswikingowie, najazdy tradycyjne

  • Naprawiono różne usterki związane z migotaniem na mapach rzecznych najazdów.
  • Naprawiono różne anomalie tekstowe występujące w trakcie rzecznych najazdów.
  • Naprawiono różne usterki związane z animacjami postaci gracza lub postaci niezależnych w trakcie rzecznych najazdów.
  • Naprawiono usterkę występującą w rejonie rzeki Dee, w wyniku której heros pozostawał nieaktywny, póki gracz nie wkroczył do jego pomieszczenia.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której slot z hełmem jomswikinga pozostawał czarny, jeśli hełm nie był używany.
  • Jomswikingowie nie będą już wzywani na pomoc, gdy nie będzie to konieczne. Niech radzą sobie sami!
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której po powrocie z rzecznego najazdu w ekwipunku nie było przednich towarów.
  • Poprawiono cumowiska oraz okolice obozowisk w rejonie rzeki Dee.
  • Zwiększono głębokość rzeki Dee, aby gracze nie szorowali kadłubem po dnie.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której Jomswikingowie zatrzymywali się w miejscu po opuszczeniu mostu zwodzonego w rejonie rzeki Dee. Co im nie pasuje?!
  • Naprawiono usterkę dźwiękową, w wyniku której Vagn powtarzał swoją kwestię na temat werbunku. Praktyka czyni mistrza. Jeszcze raz!
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której wezwana łódź pojawiała się na rzece Severn.
  • Naprawiono kilka usterek, które uniemożliwiały żeglugę rzeką Severn.
  • Naprawiono kilka usterek związanych ze wskaźnikiem alertu na mapie w trakcie rzecznych najazdów.
  • Naprawiono usterkę, która czasami uniemożliwiała jomswikingom przyłączenie się do najazdu, jeśli gracz rozpoczął go na lądzie.
  • Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała jomswikingom walkę ze strażnikami. Kto zatrudnił te ofermy?!
  • Naprawiono usterkę, która w pewnych obszarach uniemożliwiała ukrycie łodzi podczas rzecznych najazdów.
  • Naprawiono kilka usterek, które uniemożliwiały opuszczenie żagla w pobliżu mostów w trakcie rzecznych najazdów.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której znacznik ocucenia znikał, jeśli postać gracza była zbyt daleko od jomswikinga, do którego znacznik ten się odnosił. Odeszli na wieczną wachtę...
  • Blokady na rzece Severn nie będą już odbudowywane w trakcie najazdu, póki gracz go nie porzuci.
  • Naprawiono kilka usterek, które uniemożliwiały złupienie części skrzyń w trakcie rzecznych najazdów.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której nie można było wznieść budynku na przystani najazdowej.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której na mapie w trakcie rzecznego najazdu nie były ujawniane ikony.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której wrogowie nie odradzali się w rejonie rzeki Severn w trakcie rzecznego najazdu.
  • Naprawiono usterkę, która powodowała wyłączenie muzyki po złupieniu dużej skrzyni w trakcie najazdu.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której Miecz Świętego Jerzego okazywał się być toporem. To nie był błąd tłumacza?
  • Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała ukończenie celu w postaci zdobycia przednich towarów, jeśli obóz wojskowy został najechany przed napadem na osadę i złupieniem prowiantu.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której limit przednich towarów był ustawiony na 1/1.

Rozgrywka, walka i SI

  • Zwierzęta będą pozostawały w kadrze po rozpoczęciu dialogu. Bohaterowie drugiego planu!
  • Naprawiono kilka usterek związanych ze Wzrokiem Odyna.
  • Naprawiono kilka usterek związanych z pracą kamery.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której zdolności Pułapka berserka oraz Cios barkiem, były prezentowane jako Skok Walkirii.
  • Naprawiono kilka usterek związanych w automatyczną nawigacją łodzią.
  • Wszystkie zwierzęta będą prawidłowo reagowały na zdolność Cios barkiem.
  • Naprawiono kilka usterek, w wyniku których pewne dzikie zwierzęta nie mogły atakować się nawzajem wskutek Pułapki berserka.
  • Naprawiono usterkę, która w pewnych sytuacjach powodowała, że skumulowane efekty statusu lekkiego łuku pozostawały aktywne
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której zdolność Łup kruka nie działała.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której zdolność Najlepszy przyjaciel człowieka nie działała przeciwko zelotom. Nawet Dwolfg się ich bała...

Świat gry

  • Naprawiono kilka usterek związanych z przedmiotami unoszącymi się w powietrzu.
  • Naprawiono kilka usterek związanych z obiektami, które uniemożliwiały postaci gracza wchodzenie do budynków
  • Naprawiono kilka usterek, w wyniku których Eivor, postaci niezależne lub łódź mogły utknąć w miejscu.

Interfejs użytkownika/HUD

  • Naprawiono różne usterki związane z interfejsem użytkownika/ekranem HUD
  • Poprawiono różne tekstowe nieprawidłowości.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której wyskakujące okienka nie pojawiały się podczas zakupów w Sklepie.
  • Naprawiono usterki związane z ramkami w trybie fotograficznym.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której ikona Przyspieszenia łodzi znikała z paska wytrzymałości.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której wytrzymałość wyczerpywała się, jeśli użyto umiejętności Przyspieszenie łodzi dwukrotnie bez żadnej przerwy.
  • Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała graczom pozyskiwanie przedmiotów z motywami berserka ze Sklepu Animusa lub też wczytywanie ich, jeśli zostały pozyskane na innej platformie.
  • Naprawiono usterkę, wyniku której nie można było nałożyć Synninowi skórki Barwny kruk.

System

  • Gra wyświetli teraz powiadomienie, jeśli nie będzie można zapisać postępów.
  • (PC) Naprawiono usterkę, która powodowała zamrożenie synchronizacji pionowej, gdy gra wyświetlana była w oknie.
  • (PS5) Wszystkie trofea odblokowane na PS4 będą teraz przenoszone na PS5. (Trofea takie jak Legenda wikingów, Prośba o przysługę, Jak zostało przepowiedziane, Kasata Zakonu, Ulubiona rozrywka Skadi, Skryty wiking oraz Mistrz Orloga powinny teraz wstecznie się odblokować, o ile warunki do ich odblokowania zostały wcześniej spełnione.)
  • (PS4/PS5) Naprawiono problem z bardzo wysoką czułością przy korzystaniu z myszy i klawiatury.

Wydajność i stabilność

  • Poprawiono wydajność i stabilność.

źródło: Ubisoft

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie