Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nowy system reagowania na usterki w mieście. Każdy sam może szybko zgłosić problem

Wioletta Mordasiewicz
Cyryl Skibiński z Pracowni Badań i Innowacji Społecznych Stocznia objaśniał urzędnikom funkcjonowanie aplikacji.
Cyryl Skibiński z Pracowni Badań i Innowacji Społecznych Stocznia objaśniał urzędnikom funkcjonowanie aplikacji. Wioletta Mordasiewicz
Aplikacja, z której miasto chce od 1 stycznia korzystać, ma umożliwić mieszkańcom szybkie zgłaszanie drobnych problemów.

Za pomocą serwisu NaprawmyTo.pl będzie można zgłaszać przez internet drobne usterki jak uszkodzone ławki, przechylone latarnie, zepsute urządzenia na placach zabaw, a także sprawy związane z porządkiem czy bezpieczeństwem. Aby zgłosić problem wystarczy usiąść przed komputerem. Aplikacja NaprawmyTo jest także dostępna dla smartfonów. Można zrobić telefonem zdjęcie, dodać jednozdaniowy opis i wysłać. Od razu taka informacja trafi do odpowiedniej komórki w urzędzie, która zajmie się przekazaniem sprawy dalej. Osoba zgłaszająca na bieżąco będzie informowana o sposobie jej załatwienia. Stargard będzie 12. miastem w Polsce, które tym serwisem się posługuje. Koszt miesięczny wyniesie 500 złotych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na stargard.naszemiasto.pl Nasze Miasto