Państwo Stępniowie ze Stargardu przez ponad 40 lat używali telefonu stacjonarnego. W grudniu minionego roku postanowili z tej usługi zrezygnować. Dwa miesiące czekali na odłączenie telefonu. Przed tygodniem otrzymali z Orange rozliczenie, opiewające na 1 grosz.
- Na pewno nie mam żadnych zaległości i nie jest to z mojej winy - mówi stargardzianka. - Przecież to jest śmieszne! Więcej kosztowało wysłanie tego rozliczenia. W salonie trzeba ponieść kilkuzłotową opłatę za uregulowanie rachunku. Moim zdaniem powinno to zostać anulowane.
Zwróciliśmy się do Orange z prośbą o wyjaśnienie sprawy. Oto odpowiedź:
Przepraszamy klienta za kłopot. Faktura, którą otrzymał została wydrukowana i wysłana omyłkowo. Prosimy o jej zignorowanie.
Biuro prasowe Orange Polska
- Dziękuję redakcji za pomoc, w takim razie nie płacę! - mówi pani Stępień ze Stargardu.
ZOBACZ TEŻ: Stargard. Włamanie do salonu Orange w centrum miasta. Policja prosi świadków o kontakt
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?