Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Starostwo bez petentów. Drzwi będą dla wszystkich zamknięte

Grzegorz Drążek
Od 23 marca w stargardzkim starostwie przy ulicy Skarbowej 1 nie będzie można załatwić żadnej sprawy urzędowej. Powiatowi urzędnicy proszą o kontakt pocztowy i internetowy.

To kolejna decyzja władz powiatu stargardzkiego w związku z zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Najpierw ograniczana była działalność niektórych wydziałów, następnie w niektórych zrezygnowano z bezpośredniej obsługi klientów, a teraz całkowicie zostanie zamknięty budynek starostwa przy ulicy Skarbowej 1.

- Mając na uwadze zachowanie szczególnych warunków bezpieczeństwa klientów i pracowników urzędu w obecnej sytuacji zagrożenia epidemicznego w Polsce, zawieszona zostaje do odwołania bezpośrednia obsługa mieszkańców - czytamy w komunikacie stargardzkiego starostwa. - Od 23 marca br. (poniedziałek) drzwi do Starostwa będą zamknięte.

Już wcześniej odwołana została sesja rady powiatu stargardzkiego zaplanowana na środę, 25 marca. Nowy planowany termin posiedzenia to środa, 1 kwietnia 2020 roku.

Powiatowi urzędnicy proszą osoby, które mają do załatwienia w starostwie sprawy urzędowe o korzystanie z poczty, internetu i specjalnych punktów podawczych.

Jak informuje stargardzkie starostwo, wnioski i podania do urzędu można wysyłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Stargardzie, ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard, złożyć za pośrednictwem internetowej platformy e-PUAP, składać w specjalnych punktach podawczych: w przypadku spraw geodezji, kartografii i katastru - przy wejściu do wydziału; Stargard, Rynek Staromiejski 5, w pozostałych sprawach wejście do budynku urzędu przy ul. Skarbowej 1, (od strony ul. Bogusława IV).

Specjalne punkty podawcze będą dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

- Wnioski i podania (ze szczególnym uwzględnieniem danych kontaktowych: numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej) należy składać w zaklejonych kopertach - czytamy w komunikacie stargardzkiego starostwa. - Prosimy również, aby na kopercie "hasłowo" opisać rodzaj sprawy lub nazwę biura/wydziału, do którego kierowany jest wniosek. - Do wniosków należy dołączać wymagane załączniki oraz potwierdzenie opłaty (jeśli jest wymagane).

Wszelkie szczegóły dotyczące poszczególnych spraw i niezbędnych dokumentów, numery telefonów do biur i wydziałów urzędu, a także numery kont dostępne są na stronach:

eboi.powiatstargardzki.pl/dokumenty/wydzial.dhtml, powiatstargardzki.pl/strona/menu/6_kontakt, bip.powiatstargardzki.pl

Ważne numery telefonów

Kancelaria ogólna 91480-48-00 lub 91-480-48-04 (kontakt do wszystkich biur i wydziałów urzędu przy ul. Skarbowej 1)

wydział geodezji kartografii i katastru 91-834-97-71

adres email: [email protected]

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na stargard.naszemiasto.pl Nasze Miasto